Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4475
Title: Опанування навичок письма у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах
Other Titles: Mastering the writing skills in medical English for academic purposes
Authors: Лисанец, ю
Бєляєва, О.М.
Знаменська, І.В.
Сліпченко, Л.Б.
Ніколаєва, Н.М.
Keywords: фахова англійська мова
науково-педагогічні працівники
здобувачі ступеня доктора філософії
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні Науки;
Abstract: У статті досліджено механізми поліпшення навичок письма під час вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Представлено цикл навчальних вправ, що має на меті вдосконалення навичок академічного письма у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Обґрунтовано методичний алгоритм для пропонованого циклу завдань: закріплення граматичного матеріалу, контроль засвоєння лексики, створення дидактичних умов для формування навичок ділової кореспонденції, написання історії хвороби, виписного епікризу та інших жанрів англомовного медичного дискурсу, а також підготовка до міжнародних іспитів Cambridge English та IELTS. Пропонований підхід спрямований на розвиток комунікативних навичок, необхідних для успішного міжнародного спілкування і співпраці, та апробований при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018).
Description: Опанування навичок письма у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах / Ю.В. Лисанец та ін. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 352-360
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4475
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysanets, Bielialieva, Znamenska, Slipchenko, Nikolaieva.pdf766.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.