Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4466
Title: | ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК СТРАТЕГІЯ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
Authors: | Кокнова, Т. А. |
Keywords: | лінгвометодична компетентність учителі іноземні мови фахова підготовка |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті визначено зв’язок євроінтеграції України в міжкультурне середовище та потреби формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Отримав подальшого розгляду термін «компетентність», під яким розуміється динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Проаналізовано стандарти щодо формування лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття лінгвометодичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів мов. Орієнтовано шляхи для організації процесу формування у відповідному напрямку. |
Description: | Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т А. Кокнова // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 36. - С. 165-169. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4466 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
37_Koknova.pdf | 3.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.