Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4466
Title: ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК СТРАТЕГІЯ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Authors: Кокнова, Т. А.
Keywords: лінгвометодична компетентність
учителі
іноземні мови
фахова підготовка
Issue Date: 2017
Abstract: У статті визначено зв’язок євроінтеграції України в міжкультурне середовище та потреби формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Отримав подальшого розгляду термін «компетентність», під яким розуміється динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Проаналізовано стандарти щодо формування лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття лінгвометодичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів мов. Орієнтовано шляхи для організації процесу формування у відповідному напрямку.
Description: Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т А. Кокнова // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 36. - С. 165-169.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4466
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37_Koknova.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.