Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/446
Title: Гендерні аспекти педагогічної професії
Authors: Маркова, Н. В.
Keywords: гендер
професійна діяльність
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті аналізується специфіки професійної діяльності педагога з врахуванням його гендеру. Професійний розвиток педагогів перебуває у безпосередньому зв’язку з проблемами гендерної диференціації. Практика розподілу гендерних позицій під час вибору педагогічної спеціальності ілюструє повсюдний процес фемінізації освіти. Вивчення проблеми гендерного співвідношення педагогів у навчальних закладах підіймає на поверхню такі аспекти: тривалість перебування чоловіків і жінок на певних посадах; різниця мотивації викладацької діяльності; значення розташування місця роботи або навчання для чоловіків і жінок; можливість кар’єрного зростання та отримання винагороди за певні досягнення тощо. Гендерні перекоси проявляються і в участі чоловіків та жінок у викладанні різних навчальних предметів. Жінки-педагоги значно менше представлені в галузі технічних дисциплін, водночас вони домінують у викладанні гуманітарних дисциплін. Отже, важливим є формування соціокультурного середовища навчального закладу, яке дозволяє гуманізувати освіту.
Description: Гендерні аспекти педагогічної професії / Н. В. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 18 - 25.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/446
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:2. Історія та теорія педагогічної думки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
markova.pdf593.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.