Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, В. П.-
dc.date.accessioned2016-02-22T19:09:21Z-
dc.date.available2016-02-22T19:09:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.other378.1-057.875+37.012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/445-
dc.descriptionДослідження студентського самоврядування на засадах лідерства: теоретико-методологічне обґрунтування / В. П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 26 - 32.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані основні положення та теоретико-методологічні засади дослідження студентського самоврядування на засадах лідерства. Проаналізувавши педагогічні джерела, дійшли висновку, що у процесі виховання лідерських якостей у студентів важливо застосовувати деякі принципи. Наприклад, єдності біологічного і соціального, гуманізму у формуванні лідерських якостей, створення виховуючого середовища, тoлepaнтнocтi i кoмунiкaтивнoї cпpямoвaнocтi тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсамоврядуванняuk_UA
dc.subjectстудентське самоврядуванняuk_UA
dc.subjectлідерські якостіuk_UA
dc.titleДослідження студентського самоврядування на засадах лідерства: теоретико-методологічне обґрунтуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2. Історія та теорія педагогічної думки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
moroz.pdf473.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.