Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/444
Title: | Категорія «ціннісний досвід» як характеристика взаємодії людини |
Authors: | Семенова, А. В. |
Keywords: | педагогічна практика |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті конкретизовано особливості феномену «ціннісний досвід», як інтегральної відображаючи-регулятивної характеристики взаємодії Людини зі Світом; як динамічну зміну відносин Людини зі Світом, перехід від соціально-нормативного («дорослого») рівня на рівень духовно-ціннісних відносин, як вищу форму активності суб’єкта, прояв здатності особистості підніматися над рівнем нормативних вимог; як процес свідомої, творчої, ціннісно-перетворювальної діяльності; доведена теза, що якщо досвід не стає емоційним, естетично значущим для особистості – не може відбутися педагогічної дії, тому такий досвід не стає ціннісним. |
Description: | Категорія «ціннісний досвід» як характеристика взаємодії людини / А. В. Семенова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 32 - 40. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/444 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 2. Історія та теорія педагогічної думки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
semenova.pdf | 815.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.