Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4436
Title: Кооперативні методи розвитку вмінь аудіювання на заняттях іноземної мови професійного спрямування
Other Titles: Cooperative methods of developing listening skills at ESP lessons
Authors: Бараненкова, Н. А.
Лашук, Н. М.
Шевченко, Ю. В.
Keywords: групова робота
кооперативне навчання
диктант
диктоглосс
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: В статті розглянуто специфіку використання групових методів навчання іноземної мови професійного спрямування, зокрема розвитку навичок аудіювання. Досліджено ефективність використання кооперативного методу у реалізації питання особистісно-орієнтованого навчання в групах. Доведено, що головною метою кооперативного навчання є активізація знань студентів в процесі активної комунікації та спільного вирішення завдань та проблемних ситуацій. Виокремлено етапи реалізації технології кооперативного навчання, проаналізовано методи, які викладач вибирає в залежності від теми, мети заняття, рівня мовної підготовки студентів, їхнього фаху. Розглянуто диктант як засіб реалізації кооперативного методу для розвитку вмінь аудіювання. Наведені приклади заняття з використанням цього виду роботи для студентів спеціальності агрономія. Надано рекомендації щодо використання кооперативного методу навчання на заняттях іноземної мови професійного спрямування та намічені питання для подальших наукових розвідок.
Description: Бараненкова Н.А. Кооперативні методи розвитку вмінь аудіювання на заняттях іноземної мови професійного спрямування / Н. А. Бараненкова, Н.М. Лашук, Ю.В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С.314-321
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4436
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baranenkova, Lashuk, Shevchenko.pdf658.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.