Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасьян, Т. К.-
dc.date.accessioned2016-02-22T14:26:51Z-
dc.date.available2016-02-22T14:26:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.other377:352-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/442-
dc.descriptionОрганізація навчання декоративно-прикладному мистецтву на Катеринославщині у другій половині XIX – на початку XX ст., як педагогічна проблема / Т. К. Касьян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 6 - 11.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто соціокультурні передумови розвитку навчання декоративно-прикладному мистецтву після прийняття земської реформи в 1864 р. XIX ст. й включення його окремих складників до програм навчання в закладах освіти різних типів. Декоративно-прикладне мистецтво як основа для розуміння витоків національних декоративно- прикладних традицій, які впливають на сучасну художню освіту і сприяють формуванню нової парадигми в розвитку творчих здібностей молоді.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладне мистецтвоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleОрганізація навчання декоративно-прикладному мистецтву на Катеринославщині у другій половині XIX – на початку XX ст., як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2. Історія та теорія педагогічної думки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kasyan.pdf411.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.