Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4394
Title: Використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти
Authors: Антонян, І.
Попович, Н.
Keywords: інтерактивні технології навчання іноземних мов
інтерактивні методи
засоби
прийоми і форми навчання іноземних мов
креативне інноваційне мислення
комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто питання використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти і поєднання їх у цілісну систему, яка передбачає відповідно до цілей навчання найбільш раціональне застосування відібраних з урахуванням принципів комунікативності, доцільності впровадження та взаємного доповнення інтерактивних методів, прийомів, засобів і форм навчання іноземних мов з метою досягнення заздалегідь запланованого (бажаного) навчального результату. Сформульовано сутність та мету інтерактивного навчання, яка полягає у визначенні актуальності використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов при підготовці фахівців, упровадження нових ефективних методів і засобів навчання. Виокремлено переваги новітніх інтерактивних методів навчання перед традиційними, найвагомішими з яких уважають опанування за короткий час великої кількості навчального матеріалу й формулювання навичок толерантного спілкування, уміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне вирішення проблеми. Проаналізовано методи інтерактивного навчання від найпоширеніших традиційних до новітніх надсучасних, які застосовують під час навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Наголошено, що інтерактивне навчання має включати використання рольових ігор, методів проектів, організацію дискусій тощо. Схарактеризовано цілі застосування комп’ютерно зорієнтованих методів навчання іноземних мов. Підкреслено важливість отримання сукупного ефекту, який на фоні програмного засвоєння знань сприяє формуванню комунікаційних умінь, найвагомішими з яких є вміння співробітничати й розширювати пізнавальні можливості суб’єктів навчання, зокрема в здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел, а також комунікативна компетентність і толерантність, яка характеризується сприйняттям інших людей і забезпечує повноту та адекватність спілкування в різних ситуаціях. Звернено увагу на актуальність подальшого пошуку нових тенденцій і застосування їх у процесі навчання іноземних мов.
Description: Антонян І. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти / І. Антонян , Н. Попович // Лінгвістика Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (40) Ч. 1. – С. 108-117
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4394
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonian_Popovych.pdf642.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.