Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4367
Title: Специфіка формування лінгвометодичної компетентності в розвинутих країнах світу у розрізі профільно-орієнтованих дисциплін
Other Titles: The specifics of linguistic-and-methodological competence formation in the developed countries of the world in the context of profile-specialized disciplines
Authors: Кокнова, Т. А.
Keywords: лінгвометодична підготовка
майбутні викладачі іноземних мов
програма підготовки
профільно-орієнтовані дисципліни
методи і прийоми
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто специфіку формування лінгвометодичної компетентності в розвинутих країнах світу у розрізі профільно- орієнтованих дисциплін. Проаналізовано досвід використання таксономії Б. Блума та технології розвитку критичного мислення. Встановлено, що вони дають змогу перетворити теоретичні знання на стійкі внутрішні утворення, що стають унікальною персоніфікованою частиною майбутнього викладача іноземних мов. Визначено, що дієвим є поєднання наукового, лінгвістичного та методичного компонентів у єдиний навчальний блок у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. В результаті дослідження з’ясовано, що у розвинутих країнах світу для підбору форм, методів та технологій роботи з майбутніми викладачами іноземних мов орієнтуються на студентоцентрований підхід, спрямований на врахування специфіки професійної діяльності на кожному етапі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов.
Description: Кокнова Т. А. Специфіка формування лінгвометодичної компетентності в розвинутих країнах світу у розрізі профільно-орієнтованих дисциплін / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С.70-78
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4367
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кокнова Т.А..pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.