Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4366
Title: Особливості застосування методу прикладного аналізу поведінки дітей з розладами аутистичного спектру
Other Titles: The peculiarities of application of the method of applied behavior analysis of children with autism spectrum disorder
Authors: Мухіна, А.Ю.
Сєромаха, Н.Є.
Keywords: аутизм
корекція
метод
прикладний аналіз поведінки
діти розладами аутистичного спектру
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: В статті розкрито особливості застосування методу прикладного аналіза поведінки дітей з розладами аутистичного спектру. Зокрема, представлено сучасне трактування поняття «аутизм», наведені історичні дані з питання дослідження проблеми аутизму, виокремлені основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Розкрито сутність методу прикладного аналіза поведінки, його зміст і задачі. З'ясовані основні чинники довкілля, які можуть впливати на поведінку дітей з аутизмом під час навчання. Виокремлені основні показники функціонального аналіза поведінки, такі як умови виникнення поведінки та безпосередньо поведінкові прояви дитини. Розкрито понятя «підкріплення», типи позитивних підкріплень, а також особливості застосування підкріплень у прикладному аналізі поведінки дітей з розладами аутистичного спектру. В статті зазначається, що одним з провідних принципів прикладного аналіза поведінки є те, що процес терапії завжди починається з навчання, визначені причини навчального характера терапії.
Description: Мухіна А.Ю. Особливості застосування методу прикладного аналізу поведінки дітей з розладами аутистичного спектру / А.Ю. Мухіна , Н.Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 62-69
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4366
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мухіна А.Ю..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.