Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4365
Title: | Психолого-педагогічні особливості соціалізації дітей з порушеннями мовлення в умовах сучасного дошкільного закладу |
Other Titles: | Social pedagogical peculiarities of socialization of children with speech disturbances in the conditions of the contemporary pre-school institution |
Authors: | Могильова, Н.М. |
Keywords: | соціалізація порушення мовлення дошкільний заклад діти дошкільного закладу |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У розділі монографії розглянуто проблему соціалізації дітей з порушеннями мовлення у процесі адаптації до умов дошкільного закладу. Визначено особливості психо-емоційного стану та поведінки дітей вищезазначеної категорії. Схарактеризовано специфіку роботи вчителя-логопеда, яка ґрунтується на індивідуальному підході до особистості з урахуванням вікових та психологічних особливостей вихованців. Зазначено, що успішність такої роботи буде вищою за умови залучення батьків до співпраці. |
Description: | Могильова Н.М. Психолого-педагогічні особливості соціалізації дітей з порушеннями мовлення в умовах сучасного дошкільного закладу / Н.В. Могильова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 54-61 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4365 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Могильнова Н.М..pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.