Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4365
Title: Психолого-педагогічні особливості соціалізації дітей з порушеннями мовлення в умовах сучасного дошкільного закладу
Other Titles: Social pedagogical peculiarities of socialization of children with speech disturbances in the conditions of the contemporary pre-school institution
Authors: Могильова, Н.М.
Keywords: соціалізація
порушення мовлення
дошкільний заклад
діти дошкільного закладу
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У розділі монографії розглянуто проблему соціалізації дітей з порушеннями мовлення у процесі адаптації до умов дошкільного закладу. Визначено особливості психо-емоційного стану та поведінки дітей вищезазначеної категорії. Схарактеризовано специфіку роботи вчителя-логопеда, яка ґрунтується на індивідуальному підході до особистості з урахуванням вікових та психологічних особливостей вихованців. Зазначено, що успішність такої роботи буде вищою за умови залучення батьків до співпраці.
Description: Могильова Н.М. Психолого-педагогічні особливості соціалізації дітей з порушеннями мовлення в умовах сучасного дошкільного закладу / Н.В. Могильова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 54-61
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4365
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Могильнова Н.М..pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.