Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4354
Title: Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи
Other Titles: Pedagogy of partnership as a basis for the formation of innovative educational environment of the New Ukrainian School
Authors: Черв'якова, Н. І.
Keywords: педагогіка партнерства
інноваційне освітнє середовище
Нова українська школа
початкова школа
принципи педагогіки партнерства
форми
методи
технології
механізми реалізації педагогіки партнерства
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито сутнісні ознаки педагогіки партнерства як одного з ключових положень Нової української школи, подано визначення цього поняття. Представлено ґенезу, становлення педагогіки партнерства в контексті ідей педагогіки співробітництва, її зв’язок з педагогікою співпраці педагогів-новаторів. Наведено номенклатуру принципів педагогіки партнерства та схарактеризовано їхній зміст та механізми реалізації. Розкрито окремі форми, методи та технології створення інноваційного освітнього середовища початкової школи на засадах педагогіки партнерства.
Description: Черв'якова Н. І. Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи / Н. І. Черв'якова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 287-294
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4354
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черв'якова Н.І..pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.