Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4354
Title: | Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи |
Other Titles: | Pedagogy of partnership as a basis for the formation of innovative educational environment of the New Ukrainian School |
Authors: | Черв'якова, Н. І. |
Keywords: | педагогіка партнерства інноваційне освітнє середовище Нова українська школа початкова школа принципи педагогіки партнерства форми методи технології механізми реалізації педагогіки партнерства |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито сутнісні ознаки педагогіки партнерства як одного з ключових положень Нової української школи, подано визначення цього поняття. Представлено ґенезу, становлення педагогіки партнерства в контексті ідей педагогіки співробітництва, її зв’язок з педагогікою співпраці педагогів-новаторів. Наведено номенклатуру принципів педагогіки партнерства та схарактеризовано їхній зміст та механізми реалізації. Розкрито окремі форми, методи та технології створення інноваційного освітнього середовища початкової школи на засадах педагогіки партнерства. |
Description: | Черв'якова Н. І. Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи / Н. І. Черв'якова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 287-294 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4354 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Черв'якова Н.І..pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.