Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗажарська, Г.П.-
dc.date.accessioned2019-11-29T11:14:48Z-
dc.date.available2019-11-29T11:14:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4342-
dc.descriptionЗажарська Г.П. Основні напрямки з розвитку мовлення молодших школярів відповідно до засад нової української школи / Г.П. Зажарскьа // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 235-241uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено основні напрямки з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів відповідно до засад Нової української школи. Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи є різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей. Мовленнєвий розвиток молодших школярів - одна із центральних проблем у сучасній початковій школі. Вивчення мови сьогодні орієнтовано на рішення таких актуальних завдань, як мовний, емоційно-моральний і інтелектуальний розвиток. Лише за правильної організації навчання, добору вчителем початкових класів оптимальних методів, прийомів і форм роботи зв’язне мовлення може стати підґрунтям до формування у школярів молодшого шкільного віку допитливості, яка згодом переросте в стійку рису характеру учня.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.titleОсновні напрямки з розвитку мовлення молодших школярів відповідно до засад нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зажарська Г.П..pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.