Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4340
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:06:49Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T11:06:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4340 | - |
dc.description | Дудник О.М. Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи / О.М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 215-225 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено механізм поетапного впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито цільовий та процесуальний аспекти адаптаційного, імітаційного та професійного етапів реалізації зазначеної системи. Наведено конкретні приклади використання системи педагогічних задач контекстної спрямованості у межах лекційних та практичних занять дисциплін фахового спрямування й методичного циклу. Розкрито сутність практичного складника спецкурсу «Теорія та методика розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | система педагогічних задач контекстної спрямованості | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk_UA |
dc.title | Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дудник О.М..pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Дудник О.М..pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.