Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудник, О.М.-
dc.date.accessioned2019-11-29T11:06:49Z-
dc.date.available2019-11-29T11:06:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4340-
dc.descriptionДудник О.М. Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи / О.М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 215-225uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено механізм поетапного впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито цільовий та процесуальний аспекти адаптаційного, імітаційного та професійного етапів реалізації зазначеної системи. Наведено конкретні приклади використання системи педагогічних задач контекстної спрямованості у межах лекційних та практичних занять дисциплін фахового спрямування й методичного циклу. Розкрито сутність практичного складника спецкурсу «Теорія та методика розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсистема педагогічних задач контекстної спрямованостіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk_UA
dc.titleВпровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудник О.М..pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
Дудник О.М..pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.