Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДокучаева, В.В.-
dc.date.accessioned2019-11-29T11:02:40Z-
dc.date.available2019-11-29T11:02:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4339-
dc.descriptionДокучаева В.В. Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи / В.В. Докучаева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 202-214uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор, через з’ясування сутності й структури проектувальної компетентності, актуалізує роль останньої як концептогенного чинника науково-творчого процесу. На цій підставі, обґрунтовується можливість використання конструкту «проектувальна компетентність», як цільової домінанти розвитку концепції нової української школи та, як прогностичний напрям розвитку, пропонується стратегія формування проектувальної компетентності майбутнього педагога.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпроектувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectпроектування інноваційних педагогічних системuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectцільова домінантаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectконцептогенний чинникuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.titleПроектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Докучаєва В.В..pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.