Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4338
Title: | Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи |
Authors: | Докучаева, В.В. |
Keywords: | проектувальна компетентність проектування інноваційних педагогічних систем концепція цільова домінанта розвиток концептогенний чинник стратегія технологія алгоритм |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті автор, через з’ясування сутності й структури проектувальної компетентності, актуалізує роль останньої як концептогенного чинника науково-творчого процесу. На цій підставі, обґрунтовується можливість використання конструкту «проектувальна компетентність», як цільової домінанти розвитку концепції нової української школи та, як прогностичний напрям розвитку, пропонується стратегія формування проектувальної компетентності майбутнього педагога. |
Description: | Докучаева В.В. Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції нової української школи / В.В. Докучаева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 202-214 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4338 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Докучаєва В.В..pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.