Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4337
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаращенко, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T10:53:58Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T10:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4337 | - |
dc.description | Гаращенко Л.В. Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності / Л.В. Гаращенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 195-201 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у галузі здоров’язбереження дітей дошкільного віку. На основі теоретичного аналізу визначається роль і місце теорії і методики фізичного виховання дітей у системі підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти в контексті виокремлення здоров’язбережувальної спрямованості модернізації дошкільної освіти. Визначено напрями становлення професіоналізму майбутніх вихователів з огляду на загальні тенденції розвитку здоров’язбережувального фізичного виховання дітей дошкільного віку. Обгрунтовано доцільність використання активних методів навчання для якісного оволодіння майбутніми педагогами професійним досвідом у галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна спрямованість фізичного виховання | uk_UA |
dc.title | Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гаращенко Л.В..pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.