Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезбородих, С.М.-
dc.date.accessioned2019-11-29T10:06:47Z-
dc.date.available2019-11-29T10:06:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4333-
dc.descriptionБезбородих С.М. Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів / С.М. Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 178-185uk_UA
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена побудовою процесу підготовки майбутніх педагогів на основі рефлексивних технологій, які значно знижують ризик появи в них синдрому емоційного вигорання й інших професійних деформацій, розповсюджених серед педагогічних кадрів. Одним із важливих компонентів готовності до професійно-педагогічної діяльності людини та її професіоналізму є розвинуті рефлексивні вміння. Тому мета статті полягає у розгляді можливостей використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів. Доведено, що розглянуті у статті рефлексивні технології завжди індивідуально спрямовані на особистісно-професійний розвиток людини. Рефлексія є умовою професійно-особистісного розвитку педагога.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивні технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleВикористання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безбородих С.М..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.