Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безбородих, С.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T10:06:47Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T10:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4333 | - |
dc.description | Безбородих С.М. Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів / С.М. Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 178-185 | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена побудовою процесу підготовки майбутніх педагогів на основі рефлексивних технологій, які значно знижують ризик появи в них синдрому емоційного вигорання й інших професійних деформацій, розповсюджених серед педагогічних кадрів. Одним із важливих компонентів готовності до професійно-педагогічної діяльності людини та її професіоналізму є розвинуті рефлексивні вміння. Тому мета статті полягає у розгляді можливостей використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів. Доведено, що розглянуті у статті рефлексивні технології завжди індивідуально спрямовані на особистісно-професійний розвиток людини. Рефлексія є умовою професійно-особистісного розвитку педагога. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні технології | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Безбородих С.М..pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.