Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчишина, О.О.-
dc.date.accessioned2019-11-29T09:52:02Z-
dc.date.available2019-11-29T09:52:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4329-
dc.descriptionКравчишина О.О. Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів / О.О. Кравчишина // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 147-157uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутнісні характеристики понять «педагогічна технологія», «когнітивна технологія», «технологія контекстного навчання» та «технологія когнітивно-контекстного навчання». Проаналізовано існуючі класифікації когнітивних технологій та технологій контекстного навчання, на основі чого, виокремлено технології когнітивно-контекстного навчання, які є доцільними в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. Визначено сукупність знань про мас- медіа, якими мають оволодіти майбутні вихователів процесі використання технологій когнітивно-контекстного навчання в умовах закладів вищої освіти, через інтегроване включення їх в професійно- орієнтовані дисципліни навчального плану. Розкрито педагогічні можливості та шляхи реалізації технологій когнітивно-контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкогнітивна технологіяuk_UA
dc.subjectтехнологія контекстного навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологія когнітивно-контекстного навчанняuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіаосвіта майбутніх вихователівuk_UA
dc.titleВикористання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравчишина О.О..pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.