Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4328
Title: Нормативно-правова база роботи в команді в професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи
Authors: Ковальова, Т.О.
Keywords: нормативно-правова база
команда
робота в команді
початкова школа
майбутній учитель
учень
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито основні положення нормативно-правових документів у галузі освіти щодо роботи в команді в професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи: Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Державних стандартах початкової освіти, Державних стандартах вищої освіти України зі спеціальності 013 Початкова освіта та ін. Встановлено, що робота в команді є однією з ключових наскрізних здатностей особистості у межах компетентісного підходу до освіти впродовж життя: від початкової до професійної та самоосвіти. Тому завдання вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта є бінарним: по-перше, формування здатності роботи в команді у самих майбутніх вчителів початкової школи, а по-друге, підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації роботи учнів у команді.Зроблено висновок про те, що робота в команді розвиває в особистості лідерські якості, надає змогу для прояву творчих здібностей всіх членів команди, формує творче і критичне мислення, здатності досягати спільної мети при раціональному розподілі обов’язків.
Description: Ковальова Т.О. Нормативно-правова база роботи в команді в професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т.О. Ковальова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 140-146
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4328
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальова Т.О..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.