Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4325
Title: Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі
Authors: Греб, М.М.
Keywords: профільне навчання
урок української мови
учні старших класів
проблемний підхід
проблемні питання
проблемне завдання
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті висвітлюються науково-дидактичні аспекти реалізації проблемного підходу в процесі вивчення лексикології української мови учнями старших класів профільної школи, дається обґрунтування дидактичних умов використання проблемного підходу як активного типу навчання, пропонуються проблемні завдання та запитання для практичного виконання. Автор переконує, що різноманітність прийомів проблемного навчання, підвищення активності самих учнів у поясненні значень слів, робота із синонімами, синонімічними рядами, перифразами, антонімічними парами, омонімами, переносними значеннями слова позитивно позначається на усвідомленні учнями старших класів профільної школи специфіки інших одиниць мови, впливає на формування мовленнєвих компетентностей, є базою збагачення словникового запасу старшокласників, основою роботи зі стилістики, розвиває їх увагу до значення і вживання слів, виховує в здобувачів освіти потребу у виборі відповідного слова для вираження тієї чи іншої думки у власному мовленні.
Description: Греб М.М. Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі / М.М. Греб // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 123-132
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4325
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Греб М.М..pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.