Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалінін, І.М.-
dc.date.accessioned2019-11-28T09:54:40Z-
dc.date.available2019-11-28T09:54:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4314-
dc.descriptionКалініна І.М. Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів / І.М.Калінін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.184-193uk_UA
dc.description.abstractУ статті надано грунтовну характеристику суб’єктів і об’єктів системи педагогічної підтримки держслужбовців в процесі їх адаптації до управлінської діяльності. Доведено, що суб’єктом педагогічної підтримки держслужбовців, уперше прийнятих на держслужбу, виступають керівники органів державної влади, керівники підрозділів, досвідчені співробітники державних органів, співробітники управління по роботі з персоналом, які виконують функції організації, консультування, надання практичної допомоги держслужбовцям-початківцям, основною вимогою до суб’єктів висувається наявність соціальної компетентності. Встановлено, що об’єкт педагогічної системи – це особистісно-професійне становлення молодих держслужбовців; він розглядається в контексті чотирьох підсистем (професіоналізм діяльності, професіоналізм особистості, нормативність діяльності, продуктивна Я-концепція), і опирається на ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічний, рефлексивний і особистісний критерій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectкомпонент системи педагогічної підтримкиuk_UA
dc.subjectсоціальна компетентність працівника державної службиuk_UA
dc.subjectдержслужбовець-початківецьuk_UA
dc.subjectособистісно-професійний розвитокuk_UA
dc.titleСистема педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf255.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.