Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4314
Title: Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів
Authors: Калінін, І.М.
Keywords: суб’єкт
об’єкт
компонент системи педагогічної підтримки
соціальна компетентність працівника державної служби
держслужбовець-початківець
особистісно-професійний розвиток
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті надано грунтовну характеристику суб’єктів і об’єктів системи педагогічної підтримки держслужбовців в процесі їх адаптації до управлінської діяльності. Доведено, що суб’єктом педагогічної підтримки держслужбовців, уперше прийнятих на держслужбу, виступають керівники органів державної влади, керівники підрозділів, досвідчені співробітники державних органів, співробітники управління по роботі з персоналом, які виконують функції організації, консультування, надання практичної допомоги держслужбовцям-початківцям, основною вимогою до суб’єктів висувається наявність соціальної компетентності. Встановлено, що об’єкт педагогічної системи – це особистісно-професійне становлення молодих держслужбовців; він розглядається в контексті чотирьох підсистем (професіоналізм діяльності, професіоналізм особистості, нормативність діяльності, продуктивна Я-концепція), і опирається на ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічний, рефлексивний і особистісний критерій.
Description: Калініна І.М. Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів / І.М.Калінін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.184-193
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4314
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf255.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.