Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4310
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гутарєва, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Анушевич, І.К. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-28T09:18:33Z | - |
dc.date.available | 2019-11-28T09:18:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4310 | - |
dc.description | Гутарєва Н.В. Формування здорового способу життя у студентської молоді як медико-педагогічна проблема / Н.В.Гутарєва, І.К.Анушевич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 169-174 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття «здоров’я» та «здоровий спосіб життя». Схарактеризовано фактори, що погіршують стан здоров’я у населення в Україні. Зроблено аналіз медичної, філософсько-соціалогічної та педагогічної літератури з означеної проблематики. Вивчено рівень соматичного здоров’я студентської молоді педагогічного університету та обгрунтовано необхідність формування здорового способу життя (ЗСЖ) у вищезазначеної соціальної групи. Доведено необхідність формування ЗСЖ студентів педагогічних ВНЗ (педагогів-професіоналів у майбутньому), які повинні володіти потужним арсеналом знань, умінь і навичок щодо шляхів збереження та зміцнення власного здоров’я та здоров’я своїх вихованців. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | Формування здорового способу життя у студентської молоді як медико-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.