Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трубанів, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T10:01:38Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T10:01:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4305 | - |
dc.description | Трубанів І.М. Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти / І.М.Трубанів // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 117 -131 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розкриває актуальність протидії буллінгу і жорстокості в дитячому освітньому середовищі в світі та в Україні, масовість і небезпеку цього явища для майбутнього. Сьогодні майже кожна дитина відчуває на собі ці явища в школі України і в світі. В статті проведено теоретичний аналіз поняття «школа, дружня до дитини», узагальнено і показано існуючий в світі досвід створення і роботи таких шкіл. В статті відзначено, що створення таких шкіл – це політика і ідеологія ЮНІСЕФ в світі для безпеки дітей і підвищення якості освіти. Автор уточнює значення, можливості школи, дружньої до дитини, з огляду на проблему протидії жорстокості і буллінгу в освітньому дитячому середовищі. В статті доведено, що такі школи можуть протидіяти жорстокості і буллінгу. В роботі показано ознаки такої школи на прикладі вимог ЮНІСЕФ, закордонного та вітчизняного досвіду. Розкрито напрямки реалізації ідеї такої школи в різних країнах (Молдові, Казахстані, Україні тощо). В статті проаналізовано сучасні діючі проекти таких шкіл з огляду на визначення їх теоретичних основ. Уперше визначено і систематизовано комплекс наукових основ, які формують ознаки шкіл, дружніх до дитини. Це підходи різних рівнів (методологічні, теоретичні, загальнонаукові, конкретнонаукові, педагогічні і соціально-педагогічні підходи). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | дружня до дитини | uk_UA |
dc.subject | буллінг | uk_UA |
dc.subject | жорстокість | uk_UA |
dc.subject | теоретичні основи | uk_UA |
dc.subject | наукові підходи різного рівня | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | права дитини | uk_UA |
dc.subject | безпека дитини | uk_UA |
dc.subject | благополуччя дитини | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.