Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4301
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, С.В. | - |
dc.contributor.author | Курило, В.С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T08:45:18Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T08:45:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4301 | - |
dc.description | Савченко С.В. Медіасоціалізація як складник соціалізації особистості в інформаційному суспільстві / С.В.Савченко, В.С.Курило // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 83-89 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано медіасоціалізацію як структурний складник процесу соціалізації особистості в умовах інформаційного суспільства. Встановлено, що сучасне iнформацiйне суспільство характеризується зростанням ролі iнформацiї та знань, які набувають значення основної соціальної цінності та товару; вiртуалiзацiя соціокультурного простору відкриває як нові можливості для комунікації та розвитку особистості, так і негативно впливає на психічний стан особистості; класичне розуміння поняття соціалізації розширюється та доповнюється новим складником – медіасоціалізацією; у процесі медіасоціалізації молоді значну роль відіграє вища освіта як провідний інститут соціалізації особистості. У зв’язку з цим потребує спеціального дослідження потенціал вищої освіти для успішної медіасоціалізації молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | медіасоціалізація | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.title | Медіасоціалізація як складник соціалізації особистості в інформаційному суспільстві | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.