Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4298
Title: Соціально-педагогіча технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті нової української школи
Other Titles: Socio-pedagogical technology of the formation of life competencies of the applicants of general secondary education in the context of the new Ukrainian school
Authors: Отрощенко, Н.Л.
Keywords: Заклад загальної середньої освіти
життєві компетентності
самоусвідомлення
відповідальність
асертивність
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті надано характеристику соціально-педагогічній технології формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті Нової української школи. Акцентовано, що майбутнє за сучасною учнівською молоддю. Наголошено, зміст соціальнопедагогічної технології формування та розвитку життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти реалізується у три етапи шляхом його соціально-педагогічної підтримки та супроводу. Представлено результати формувального експерименту, які доводять, що на заключному етапі дослідження не спостерігається значних розбіжностей між тим, чого прагнуть старшокласники, і реальною здатністю діяти для досягнення мети. Вони мають високий рівень готовності й здатності самостійно вирішувати власні проблеми, протидіяти тим життєвим умовам, які заважають їм самореалізовуватися.
Description: Отрощенко Н.Л. Соціально-педагогіча технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті нової української школи / Н.Л. Отрощенко // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 52-63
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4298
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf280.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.