Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4298
Title: | Соціально-педагогіча технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті нової української школи |
Other Titles: | Socio-pedagogical technology of the formation of life competencies of the applicants of general secondary education in the context of the new Ukrainian school |
Authors: | Отрощенко, Н.Л. |
Keywords: | Заклад загальної середньої освіти життєві компетентності самоусвідомлення відповідальність асертивність |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті надано характеристику соціально-педагогічній технології формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті Нової української школи. Акцентовано, що майбутнє за сучасною учнівською молоддю. Наголошено, зміст соціальнопедагогічної технології формування та розвитку життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти реалізується у три етапи шляхом його соціально-педагогічної підтримки та супроводу. Представлено результати формувального експерименту, які доводять, що на заключному етапі дослідження не спостерігається значних розбіжностей між тим, чого прагнуть старшокласники, і реальною здатністю діяти для досягнення мети. Вони мають високий рівень готовності й здатності самостійно вирішувати власні проблеми, протидіяти тим життєвим умовам, які заважають їм самореалізовуватися. |
Description: | Отрощенко Н.Л. Соціально-педагогіча технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті нової української школи / Н.Л. Отрощенко // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 52-63 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4298 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.