Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвтушенко, Ю. О.
dc.date.accessioned2019-11-25T09:41:02Z
dc.date.available2019-11-25T09:41:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4278
dc.descriptionЄвтушенко Ю.О. Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти / Ю.О. Євтушенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С.35-42uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу особливостей використання модульної технології навчання майбутніх лікарів у процесі їхньої фахової підготовки на прикладі викладання курсу з медичної та біологічної фізики.Виходячи із власного багаторічного досвіду викладання цієї фундаментальної загальноосвітньої дисципліни, яка становить теоретичну основу підготовки фахівців вищої кваліфікації для медицини, дослідниця наводить приклади використання модульної технології навчання студентів-медиків, які підтверджують ефективність її застосування в процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. Авторка доходить висновку про те, що використання модульної технології навчання студентів-медиків у процесі викладання курсу з медичної та біологічної фізики позитивним чином впливає на зростання їхньої мотивації, на формування переконаності в необхідності й значущості одержуваних знань не тільки з цієї дисципліни, але й з інших предметів їхньої фахової підготовки. Студенти проявляють більшу активність, в обговорення залучаються всі студенти, а колективне вирішення проблеми народжує творчі суперечки, розкриває індивідуальні здібності cтудентів.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article deals with the analysis of peculiarities of implementing the module-Based technology of teaching future doctors in the process of their professional training, the course of medical and biological physics being used as an example.Based on the personal considerable experience of teaching this fundamental general subject, which constitutes the theoretical foundation of the professional training of specialists of a high qualification for the field of medicine, the researcher provides examples of the implementation of the module-based technology of training medical students which proves the efficiency of its use in the educational process of a higher medical educational institution. The author arrives at the conclusion that the use of the module-based technology while teaching the course of medical and biological physics to medical students positively influences the increase of their motivation for studying, the formation of their awareness of the necessity and significance of the knowledge which they receive while doing this course, as well as from other subjects of their professional training. The students appear to be more active being involved in a group discussion of the problems concerning medical and biological physics which results in creative arguments and helps the lecturer to discover the students' individual abilities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта та педагогічна наука;
dc.subjectмодульна технологія навчанняuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.subjectвищі медичні заклади освітиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні форми навчанняuk_UA
dc.titleОсобливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освітиuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of implementingthe module – based technology of teaching students of higher medical educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№1 (168) 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf144.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.