Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4264
Title: Перевірка ефективності методики використання інтернет-ресурсів курсантами в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін
Authors: Шкатула, О.П.
Keywords: інтернет
інформаційні ресурси
методика
суспільствознавчі дисципліни
соціальні мережі
експеримент
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: У статті проаналізовано хід і результати експерименту щодо застосування методики використання ітернет-ресурсів курсантами вищих військово-навчальних закладів у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін. На основі практичного досвіду, отриманого в результаті проведеного у 2015 – 2016 роках педагогічного експерименту, розкрито дієвість методики. Експеримент проводився під час вивчення курсантами навчальної дисципліни „Історія України і української культури”. У процесі підготовки експерименту виявлено характерні особливості, що вплинули на вибір способу використання ресурсів мережі. Зокрема, ними були: сувора регламентація часу навчальної роботи курсантів, наявність у них необмеженого доступу до мережі; використання в процесі підготовки до занять власних засобів доступу до Інтернету, систематичне відвідування ресурсів соціальних мереж. Відзначено, що для проведення експерименту в якості базового інтернет-ресурсу обрано соціальну мережу, що дозволило встановити комунікаційні зв'язки між учасниками експерименту. У структурі соціальної мережі організовано предметну групу закритого типу, доступ до якої мали виключно курсанти-учасники формувального етапу експерименту. На сторінці групи, створеної в соціальній мережі, розміщено навчальні матеріали, покликання на зовнішні інформаційні джерела мережі, ресурси для самоперевірки та ін. У ході експерименту створений ресурс використано для обговорення проблемних питань дисципліни, виконання групових та індивідуальних завдань, проведення консультацій. Взаємини між педагогом і курсантами під час експерименту отримали партнерський характер. Зазначено, що курсанти експериментальних груп показали більш високі результати навчальної діяльності порівняно з курсантами контрольних груп, що свідчить про ефективність використовуваної методики.
Description: Шкатула О.П. Перевірка ефективності методики використання інтернет-ресурсів курсантами в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін / О.П.Шкатула // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред.В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.52-59
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4264
Appears in Collections:№ 1 (166)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf147.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.