Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко, В. С.
dc.date.accessioned2019-11-22T09:02:49Z
dc.date.available2019-11-22T09:02:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4263
dc.descriptionІщенко В.С. Сучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності / В.С. Іщенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред.В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С. 20-28uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз сучасних підходів до визначення сутності та структури аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності. Розкрито сутнісні ознаки та особливості аналітичної діяльності як умови ефективності професійної діяльності сучасних фахівців. Представлено аналіз наукових підходів до визначення компонентного складу аналітичної компетентності фахівців різного профілю. Здійснено порівняльний аналіз складників аналітичної компетентності, репрезентовано в наукових дослідженнях. З урахуванням положень компетентнісного підходу доведено значущість виокремлення основних блоків компетенцій аналітичної діяльності – ключові (знання, уміння, навички аналітики як виду професійної діяльності), спеціальні, зумовлені специфікою конкретної професійної галузі. Визначено доцільність включення до структури аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності таких компонентів, як мотиваційно ціннісний, когнітивний, діяльнісно-технологічний та рефлексивний.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article presents the analysis of modern approaches to definition of essence and Structure of the analytical competence of the future specialist in documentation and Information activities. Reveals the essential characteristics and peculiarities of analytical Activity as a condition of effectiveness of Professional activity of modern specialists. The Article presents the analysis of scientific Approaches to determining the composition of The analytical competence of specialists in Different fields. A comparative analysis of the Components of the analytical competence that are represented in scientific research. Subject to The provisions of the competence approach, we Verified that the allocation of basic units of competencies analytical work – key (knowledge, abilities, skills, intelligence as a Profession), special due to the specific Professional area. Determined the feasibility of Incorporating the structure of the analytical Competence of future specialists in Documentation and information activities of Such components as motivational value, Cognitive, activity and reflective technology.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта та педагогічна наука;
dc.subjectінформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectаналітична діяльністьuk_UA
dc.subjectаналітична компетентністьuk_UA
dc.subjectдокументознавствоuk_UA
dc.titleСучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeModern approaches to determining the structure of the analytical competence of the future specialist in documentation and information activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 1 (166)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf154.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.