Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4257
Title: Технологічні ракурси методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників
Authors: Бутенко, Л.Л.
Keywords: загальнопедагогічна підготовка
методологізація
майбутні учителі
майбутні науково-педагогічні працівники
цілепокладання
концептуалізація
проблематизація
контекстуалізація
запитування
візуалізація
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: У статті розкрито сутнісні характеристики методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників. Визначено чинники, що зумовлюють необхідність методологізації педагогічної освіти: взаємозв'язок та взаємодопов-нюваність (комплементарність) предмет-ного та надпредметного знання, використання універсальних механізмів методологічної рефлексії, опора на теоретичне знання, що представлено в дискурсній формі. Схарактеризовано педагогічні технології, що становлять інструментальне підґрунтя методологізації загально-педагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників – технології цілепокладання концептуалізації, проблематизації, контекстуалізації, запитування, візуалізації.Розкрито особливості використання технологій методологізації в процесі загальнопедагогічної підготовки, їхня роль у формуванні метапредметних методологічних умінь та навичок майбутніх фахівців освітньої галузі.
Description: Бутенко Л.Л. Технологічні ракурси методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників / Л.Л. Бутенко // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.5-13
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4257
Appears in Collections:№ 1 (166)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf164.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.