Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4257
Title: | Технологічні ракурси методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників |
Authors: | Бутенко, Л.Л. |
Keywords: | загальнопедагогічна підготовка методологізація майбутні учителі майбутні науково-педагогічні працівники цілепокладання концептуалізація проблематизація контекстуалізація запитування візуалізація |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | У статті розкрито сутнісні характеристики методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників. Визначено чинники, що зумовлюють необхідність методологізації педагогічної освіти: взаємозв'язок та взаємодопов-нюваність (комплементарність) предмет-ного та надпредметного знання, використання універсальних механізмів методологічної рефлексії, опора на теоретичне знання, що представлено в дискурсній формі. Схарактеризовано педагогічні технології, що становлять інструментальне підґрунтя методологізації загально-педагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників – технології цілепокладання концептуалізації, проблематизації, контекстуалізації, запитування, візуалізації.Розкрито особливості використання технологій методологізації в процесі загальнопедагогічної підготовки, їхня роль у формуванні метапредметних методологічних умінь та навичок майбутніх фахівців освітньої галузі. |
Description: | Бутенко Л.Л. Технологічні ракурси методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників / Л.Л. Бутенко // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.5-13 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4257 |
Appears in Collections: | № 1 (166) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.