Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєчка, С. В.
dc.date.accessioned2019-11-21T09:47:10Z
dc.date.available2019-11-21T09:47:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4256
dc.descriptionСєчка С.В. Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) / С.В. Сєчка // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С.70-76uk_UA
dc.description.abstractСтудентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) cтаттю присвячено питанням організації наукової діяльності студентської молоді в позанавчальний час у 60-ті рр. XX століття, зокрема таким об'єднанням, як студентські конструкторські, проектні, технологічні та інші бюро (СКБ), що стали однією з ефективних форм студентської наукової творчості. Соціалізаційний потенціал науково-дослідної роботи підсилювався намаганням забезпечити її зв'язок з виробництвом: СКБ надавали практичну допомогу кафедрам та лабораторіям, а також різноманітним підприємствам, науковим організаціям у виконанні проектно- конструкторських та дослідницьких робіт. Можливість проведення комплексних розробок, не обмежених рамками навчальних програм, а також набуття навичок рішення адміністративних та господарських питань значною мірою стимулювало діяльність СКБ. Як показав аналіз, робота в СКБ сприяла закріпленню в студентів теоретичних та практичних знань, навчанню навичок активної самостійної роботи, залученню студентів до впровадження на виробництві розроблених пропозицій та рекомендацій, розвитку в них умінь організаторської роботи.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article deals with the organization of scientific extra-curricular activity of students in the 60s of the XX century, in particular, the associations such as students' design, project, technological and other offices (SDO), which have become one of the efficient forms of students' scientific creativity. Socialization potential of research work was intensified by ensuring its connection with production: SDO used to provide departments and laboratories with practical help and also used to assist various enterprises, scientific organizations in completing project constructive and research work. The possibility of carrying out complex developments that are not restricted by the curricular as well as acquiring skills in solving administrative and economic issues stimulated SDO activity. According to the analysis, working in SDO contributed to mastering theoretical and practical knowledge, skills of independent work, engaging students in introducing their developments into manufacture, and improving leadership skills. In many respects, in particular such as the technical level of developments, their importance for the national economics, SDO carried out developments at the level of competent design organizations and became important centers of training and education of qualified specialists where favorable conditions were created for students' socialization.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта та педагогічна наука;
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectнаукова творчістьuk_UA
dc.subjectстудентські конструкторські бюроuk_UA
dc.subjectстудентські громадські об'єднанняuk_UA
dc.titleСтудентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.)uk_UA
dc.title.alternativeStudents' design offices as a factor of youth socializationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2 (169)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf130.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.