Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4256
Title: | Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) |
Other Titles: | Students' design offices as a factor of youth socialization |
Authors: | Сєчка, С. В. |
Keywords: | студентська молодь соціалізація наукова творчість студентські конструкторські бюро студентські громадські об'єднання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) cтаттю присвячено питанням організації наукової діяльності студентської молоді в позанавчальний час у 60-ті рр. XX століття, зокрема таким об'єднанням, як студентські конструкторські, проектні, технологічні та інші бюро (СКБ), що стали однією з ефективних форм студентської наукової творчості. Соціалізаційний потенціал науково-дослідної роботи підсилювався намаганням забезпечити її зв'язок з виробництвом: СКБ надавали практичну допомогу кафедрам та лабораторіям, а також різноманітним підприємствам, науковим організаціям у виконанні проектно- конструкторських та дослідницьких робіт. Можливість проведення комплексних розробок, не обмежених рамками навчальних програм, а також набуття навичок рішення адміністративних та господарських питань значною мірою стимулювало діяльність СКБ. Як показав аналіз, робота в СКБ сприяла закріпленню в студентів теоретичних та практичних знань, навчанню навичок активної самостійної роботи, залученню студентів до впровадження на виробництві розроблених пропозицій та рекомендацій, розвитку в них умінь організаторської роботи. |
Description: | Сєчка С.В. Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) / С.В. Сєчка // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С.70-76 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4256 |
Appears in Collections: | № 2 (169) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.