Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4252
Title: Феномен педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення державних службовців
Other Titles: The phenomenon of pedagogical support of the personal and professional development of civil servants
Authors: Калініна, І.М.
Keywords: педагогічна підтримка
особистісно зорієнтований підхід
професійна адаптація
саморозвиток
державна служба
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: Отже, сучасні виховні системи при різних концепціях, покладених у їхню основу, так або так виводять на ідею педагогічної підтримки, яка отримує все більш широку популярність у педагогіці. Поняття „педагогічна підтримка” має різний зміст. Так називають діяльність різних служб суспільства, що займаються охороною й захистом соціальних прав дітей. Теоретичний аналіз показав, що за своєю суттю педагогічна підтримка – це система педагогічної діяльності, що розкриває особистісний потенціал людини, яка включає допомогу учням, учителям, батькам у подоланні соціальних, психологічних, особистісних труднощів. Педагогічна підтримка – це особлива технологія освіти, яка відрізняється від традиційних методів навчання й виховання тим, що здійснюється саме в процесі діалогу та взаємодії дитини й дорослого і припускає самовизначення дитини в ситуації вибору та подальше самостійне вирішення нею своєї проблеми.
Description: Калініна І. М.Феномен педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення державних службовців / І. М. Калініна // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 85-95
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4252
Appears in Collections:№ 2 (167)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf176.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.