Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4252
Title: | Феномен педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення державних службовців |
Other Titles: | The phenomenon of pedagogical support of the personal and professional development of civil servants |
Authors: | Калініна, І.М. |
Keywords: | педагогічна підтримка особистісно зорієнтований підхід професійна адаптація саморозвиток державна служба |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | Отже, сучасні виховні системи при різних концепціях, покладених у їхню основу, так або так виводять на ідею педагогічної підтримки, яка отримує все більш широку популярність у педагогіці. Поняття „педагогічна підтримка” має різний зміст. Так називають діяльність різних служб суспільства, що займаються охороною й захистом соціальних прав дітей. Теоретичний аналіз показав, що за своєю суттю педагогічна підтримка – це система педагогічної діяльності, що розкриває особистісний потенціал людини, яка включає допомогу учням, учителям, батькам у подоланні соціальних, психологічних, особистісних труднощів. Педагогічна підтримка – це особлива технологія освіти, яка відрізняється від традиційних методів навчання й виховання тим, що здійснюється саме в процесі діалогу та взаємодії дитини й дорослого і припускає самовизначення дитини в ситуації вибору та подальше самостійне вирішення нею своєї проблеми. |
Description: | Калініна І. М.Феномен педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення державних службовців / І. М. Калініна // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 85-95 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4252 |
Appears in Collections: | № 2 (167) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.