Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4245
Title: | Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів |
Other Titles: | Case practical trainings in the process of forming the individual style of professional activity of future teachers |
Authors: | Шама, І. П. |
Keywords: | індивідуальний стиль професійної діяльності майбутні учителі педагогічний кейс види педагогічних кейсів кейс-тестинг. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | Розкрито сутнісні ознаки поняття „індивідуальний стиль професійної діяльності майбутніх учителів”. Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних освітніх технологій для вирішення завдань формування індивідуального стилю професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Представлено сутнісні ознаки поняття „кейсова практика”, особливості реалізації кейсових практик у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Схарактеризовано основні види педагогічних кейсів, використання яких доцільно в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів, зокрема таких, як вступний ілюстративний міні-кейс, кейс-автонаратив, діагностичний кейс, функційний та проблемний міні-кейси на основі педагогічної ситуації, сюжетний відкритий великий неструктурований кейс, кейс-прикладна вправа, лонгрид-кейс, кейс-тест та ін. Представлено загальну характеристику кейс-тестингу як елементу кейсової практики студентів педагогічних спеціальностей. |
Description: | Шама І. П. Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів / І. П. Шама // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 43 - 52 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4245 |
Appears in Collections: | № 2 (169) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.