Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4241
Title: | Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн |
Other Titles: | Creation of legal framework on gender equality as the leading tendency for gender education development in the post-soviet countries higher school |
Authors: | Гришак, С.М. |
Keywords: | законодавча база гендерна освіта пострадянські країни порівняльний аналіз |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | Провідна теза, що пронизує міжнародні та європейські доку менти у сфері забезпечення ген дерної рівності: „Нерівність біль шою мірою є наслідком недостатньої інформованості, ніж навмисно спричиненими неправильними ді ями” (Рада Європи), спонукає все міжнародне співтовариство, вклю чаючи й пострадянські країни, на актуалізацію ідеології гендерної рів ності й розвиток гендерної освіти як невід'ємного складника системи освіти в кожній країні. На національ ному рівні гендерна освіта має сприяти поширенню гендерної ідеології, зокрема обізнаності про гендерну рівність, шляхом упровадь ження гендерного підходу в на- вчально-виховний процес, що, перш за все, передбачає включення питання рівності статей у якості основних цілей у законодавство про освіту. Отже, вивчення досвіду пострадянських країн у створенні нормативно-правової бази з гендер ної рівності, що забезпечує розвиток гендерної освіти у вищій школі, зумовлює актуальність статті. |
Description: | Гришак С. М. Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн / С. М. Гришак // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). - С 14-20 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4241 |
Appears in Collections: | № 2 (167) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.