Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4241
Title: Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн
Other Titles: Creation of legal framework on gender equality as the leading tendency for gender education development in the post-soviet countries higher school
Authors: Гришак, С.М.
Keywords: законодавча база
гендерна освіта
пострадянські країни
порівняльний аналіз
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: Провідна теза, що пронизує міжнародні та європейські доку менти у сфері забезпечення ген дерної рівності: „Нерівність біль шою мірою є наслідком недостатньої інформованості, ніж навмисно спричиненими неправильними ді ями” (Рада Європи), спонукає все міжнародне співтовариство, вклю чаючи й пострадянські країни, на актуалізацію ідеології гендерної рів ності й розвиток гендерної освіти як невід'ємного складника системи освіти в кожній країні. На національ ному рівні гендерна освіта має сприяти поширенню гендерної ідеології, зокрема обізнаності про гендерну рівність, шляхом упровадь ження гендерного підходу в на- вчально-виховний процес, що, перш за все, передбачає включення питання рівності статей у якості основних цілей у законодавство про освіту. Отже, вивчення досвіду пострадянських країн у створенні нормативно-правової бази з гендер ної рівності, що забезпечує розвиток гендерної освіти у вищій школі, зумовлює актуальність статті.
Description: Гришак С. М. Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн / С. М. Гришак // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). - С 14-20
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4241
Appears in Collections:№ 2 (167)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf127.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.