Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBray, M.-
dc.date.accessioned2019-11-20T09:19:20Z-
dc.date.available2019-11-20T09:19:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4240-
dc.descriptionBray M. Scholary enquiry and the field of comparative education / M.Bray// Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 18-35uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості порівняльної освіти як зони наукового пошуку й академічної дисципліни, показано її місце в системі наук, зв'язок з іншими галузями наукових досліджень. Звертається увага нате, що порівняльна освіта, що характеризується утилітарністю й прагненням до удосконалення професійної діяльності, відноситься до суспільно-прикладних наук і,на думку деяких учених, формально статус самостійної наукової дисципліни. Освіта в цілому і порівняльна освіта як її частина мають власне „плем'я” (співтовариство вчених і наукові установи) й „територію” (власні наукові ідеї, проблематику, методологічні підходи і види дискурсу). Її специфіка проявляється в міждисциплінарному характері, взаємодії представників різних наук, використанні підходів іметодів інших наукових дисциплін, методологічній невизначеності. Схарактеризовано „геоморфні зрушення”,які зазнала на сучасному етапі „територія порівняльної освіти, пов'язані із зростаючим впливом держави на сферу вищої освіти, підвищенням вимог до результатів дослідницької діяльності, фінансовими труднощами, технологічними досягненнями, геополітичними змінами. Вказано,що галузь порівняльної освіти продовжує миритися зізначною кількістю описової роботи низького інтелектуального рівня.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article deals with the features of comparative education as a field of scientific search and academic discipline, its place in the system of sciences, its connection with othe fields of scientific research.Attention is drawn to the fact that comparative education, characterized by utilitarianism, aims to improve professional activity, belongs to the social and applied sciences and, in the opinion of some scientists,formally has the status of an independent scientific discipline. Education as a whole and comparative education as a part of it have their own "tribe" (community of scientists and scientific institutions) and "territory" (their own scientific ideas, problems, methodological approaches and types of discourse). Its specificity is manifested in interdisciplinary character, interaction of representatives of different sciences, the use of approaches and methods of other scientific disciplines, methodological uncertainty. "Geomorphic shifts" that the "territory" of comparative education have undergone have been characterized.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта та педагогічна наука;-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпорівняльна освітаuk_UA
dc.subjectМіжнародна освітаuk_UA
dc.subjectнаукова дисциплінаuk_UA
dc.subjectПлеменаuk_UA
dc.subjectтериторіїuk_UA
dc.subjectгеоморфні зрушенняuk_UA
dc.titleScholarly enquiry and the field off comparative educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2 (169)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf491.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.