Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4240
Title: Scholarly enquiry and the field off comparative education
Authors: Bray, M.
Keywords: освіта
порівняльна освіта
Міжнародна освіта
наукова дисципліна
Племена
території
геоморфні зрушення
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: У статті розглянуто особливості порівняльної освіти як зони наукового пошуку й академічної дисципліни, показано її місце в системі наук, зв'язок з іншими галузями наукових досліджень. Звертається увага нате, що порівняльна освіта, що характеризується утилітарністю й прагненням до удосконалення професійної діяльності, відноситься до суспільно-прикладних наук і,на думку деяких учених, формально статус самостійної наукової дисципліни. Освіта в цілому і порівняльна освіта як її частина мають власне „плем'я” (співтовариство вчених і наукові установи) й „територію” (власні наукові ідеї, проблематику, методологічні підходи і види дискурсу). Її специфіка проявляється в міждисциплінарному характері, взаємодії представників різних наук, використанні підходів іметодів інших наукових дисциплін, методологічній невизначеності. Схарактеризовано „геоморфні зрушення”,які зазнала на сучасному етапі „територія порівняльної освіти, пов'язані із зростаючим впливом держави на сферу вищої освіти, підвищенням вимог до результатів дослідницької діяльності, фінансовими труднощами, технологічними досягненнями, геополітичними змінами. Вказано,що галузь порівняльної освіти продовжує миритися зізначною кількістю описової роботи низького інтелектуального рівня.
Description: Bray M. Scholary enquiry and the field of comparative education / M.Bray// Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 18-35
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4240
Appears in Collections:№ 2 (169)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf491.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.