Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4194
Title: Сучасний стан готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до організації позааудиторної діяльності з фітнесу
Other Titles: The Current State of Readiness of Future Specialists in Physical Culture and Sports to the Organization of NonAuditing Activity оn Fitness
Authors: Шинкарьова, О. Д.
Keywords: фізична культура
фітнес
позааудиторна діяльність
мотивація
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто проблему сформованості готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до організації позааудиторної діяльності з фітнесу в ЗВО. Аналіз наукових праць та власний багаторічний досвід викладання дисципліни «Фітнес з методикою викладання» та «Спортивнопедагогічне вдосконалення з фітнесу» надав можливість визнати існування суперечності між потребою у фахівцях фізичної культури і спорту, які мають глибокі знання з фітнесу та фітнес-технологій, та існуючою традиційною практикою викладання та використання позааудиторних занять з фітнесу. Автором виділено основні підходи у визначенні категорії готовності до професійної діяльності залежно від предмету дослідження і специфіки самої діяльності: психологічний, моральний, фізіологічний, професійний тощо. Готовність майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту до організації позааудиторної діяльності з фітнесу являє собою інтегративну міру сформованості до професійної діяльності, професійних знань, умінь та якостей, що дозволяють майбутньому фахівцю продуктувати власні педагогічні новаторські ідеї та впроваджувати їх у процес позааудиторної діяльності з фітнесу. Автором зроблені наступні висновки: першочерговим компонентом готовності здобувача до професійної діяльності є мотивація – психічна система, що її регулює. Будучи мотивованим до професійної діяльності, майбутній фахівець самостійно або під цілеспрямованим впливом викладача засвоює спеціальні професійні знання, уміння та навички в процесі виконання практичних творчих завдань, що відповідають певної професійної діяльності. Важливе значення для готовності до позааудиторної діяльності має самооцінка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, яка визначає характер взаємовідносин з оточуючими, вимогливість до себе, ставлення до успіхів і невдач. Сутність готовності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту до організації позааудиторної діяльності з фітнесу зводиться до опанування в процесі професійної підготовки новаторським педагогічним досвідом – мотивацією до професійної діяльності, професійними знаннями, вміннями та якостями.
Description: Шинкарьова О.Д. Сучасний стан готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до організації позаудиторної діяльності з фітнесу / О.Д. Шинкарьова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. -Ч.2. - С.124-133
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4194
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shynkarova.pdf244.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.