Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4176
Title: ДІАГНОСТИКА ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ
Authors: Брежнєва, О. Г.
Keywords: діагностика
математичний розвиток
дошкільнята
дошкільне виховання
дошкільна освіта
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті на основі аналізу наявного в педагогічній науці діагностичного інструментарію оцінки стану організації математичного розвитку дітей обґрунтовано необхідність створення комплексної діагностичної програми на полікритеріальній основі. Проаналізовано авторські методики оцінювання математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано авторське визначення математичної розвиненості як інтегрованої якості особистості. Пояснено процеси засвоєння дитиною математичних понять на основі психологічних механізмів розуміння нею математичного змісту. Надано характеристику чотирьох рівнів розуміння дитиною математичного змісту: низький рівень – упізнавання – розпізнавання; середній – інтерпретацій – гіпотетичних передбачень; достатній – зняття невизначеності через об'єднання незрозумілого в єдине ціле; високий – творчий рівень. Описано діагностичну програму із наведенням прикладів діагностичних завдань для дітей молодшого дошкільного віку. Визначено подальше спрямування дослідницької роботи на проектування нової технології математичного розвитку дітей дошкільного віку з опорою на психологічні механізми розуміння математично гозмісту.
Description: Брежнєва О. Г. Діагностика індивідуально-типологічних особливостей математичного розвитку дітей дошкільного віку:показники оцінювання / О. Г. Брежнєва // Освіта та педагогічна наука. - 2017. - № 1 (166). - С. 67-72.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4176
Appears in Collections:№ 1 (166)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brezhneva.pdf208.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.