Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4154
Title: ПОБУДОВА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ЯК ОСНОВНЕ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Authors: Карпенко, М. І.
Щурова, Н. В.
Keywords: тези
здоров'єзберігаючи технології
здоров'є
Issue Date: 2016
Abstract: Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та напрямку розвитку освіти на сучасному етапі – збереженню здоров’я дітей, його зміцнення, що визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто важливі аспекти здоров’язбереження учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров’язберігаючого навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації.
Description: Карпенко М. І. Побудова здоров’язберігаючого навчально- виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В.Щурова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : Зб. наук. праць : Матеріали Міжнар. симпозіуму. ‒ К., 2016. ‒ Вип. 1. ‒ С. 31-35.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4154
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Karpenko_2016.pdf470.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.