Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4142
Title: | Науково-теоретичні засади розробки змістовного компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства |
Authors: | Королецька, Л. В. |
Keywords: | системний підхід педагогічна система екологічна культура |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті подано науково-теоретичну розробку й обґрунтування змістовного компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. В її основу покладено загальнодидактичні вимоги до змісту освіти, які дозволили дати специфічну якісну інтерпретацію змісту навчання студентів у контексті розвитку в них екологічної культури. Конструювання змістовного компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садовопаркового господарства здійснено з урахуванням низки умов: відповідність змісту педагогічної системи галузевим кваліфікаційним вимогам; орієнтація на формування високого рівня професійної готовності; мобільність, що забезпечу ватиме використання в змістовному компоненті нових інноваційних розроблень, методик, технологій, які забезпечують процес розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового та садовопаркового господарства, тощо. Провідною ідеєю конструювання змісту спецкурсу є положення про те, що еколого зорієнтована діяльність повинна бути виділена в самостійний напрям професійної діяльності й одночасно мати яскраво виражений суспільний характер. |
Description: | Королецька Л. В. Науково-теоретичні засади розробки змістовного компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства / Л. В. Королецька // Освіта та педагогічна наука. - 2017 - № 2 (167). - С. 21-59. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4142 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_No2(167).pdf | 609.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.