Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-18T21:23:47Z | - |
dc.date.available | 2019-10-18T21:23:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051-047.64(477)''1980/2014'':81’243(043.5) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4127 | - |
dc.description | Панченко В. В. Організація контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Віолетта Володимирівна Панченко ; наук. кер. О. О. Осова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». –Старобільськ, 2019. - 360 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації представлено історіографію організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов; з’ясовано сутність провідних дефініцій дослідження «контроль», «навчальна діяльність», «функція контролю», його види та форми; на основі аналізу масиву наукових джерел виділено передумови організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов на межі ХХ – ХХІ ст. Науково обґрунтовано етапи розвитку навчально-методичного забезпечення досліджуваного процесу, особливостей здійснення взаємодії викладача і студентів у процесі реалізації різноманітних форм і методів контролю: І етап (1980–1990 рр.) – етап формалізованого підходу до організації контролю знань за умов надмірної централізації системи освіти, ІІ етап (1991–2004 рр.) – етап диференціації та індивідуалізації контролю навчальної діяльності у закладах вищої педагогічної освіти України, уніфікації вимог до його здійснення, ІІІ етап (2005–2014 рр.) – етап запровадження рейтингового контролю та реалізації комунікативного, особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Схарактеризовано навчально-методичне забезпечення організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у практиці закладів вищої педагогічної освіти України досліджуваного періоду; проаналізовано застосування різноманітних форм і методів контролю; розкрито особливості здійснення взаємодії викладача і студента в межах досліджуваного процесу. Окреслено напрями використання узагальненого досвіду в сучасній практиці організації контролю навчальних досягнень студентів ЗВПО. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТ.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Panchenko.pdf | 10.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.