Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПродан, І.-
dc.date.accessioned2019-10-07T19:49:08Z-
dc.date.available2019-10-07T19:49:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 385-(432)-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4079-
dc.descriptionПродан І. Тотожність понять «айдентика» та «фірмовий стиль» у графічному дизайні / І. Продан // «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 22 січня 2019 року) – м. Переяслав-Хмельницький, 2019. – № 48. - С. [30-33].uk_UA
dc.description.abstractРозглянуті питання створення та розробки фірмового стилю, означено основні принципи створення фірмового стилю, вивчені особливості впливу на споживача фірмового стилю й айдентики за допомогою дизайну та реклами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectдизайнерuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.titleТОТОЖНІСТЬ ПОНЯТЬ «АЙДЕНТИКА» ТА «ФІРМОВИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prodan 2019-1.pdf407.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.