Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4079
Title: ТОТОЖНІСТЬ ПОНЯТЬ «АЙДЕНТИКА» ТА «ФІРМОВИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ
Authors: Продан, І.
Keywords: айдентика
дизайнер
фірмовий стиль
графічний дизайн
Issue Date: 2019
Abstract: Розглянуті питання створення та розробки фірмового стилю, означено основні принципи створення фірмового стилю, вивчені особливості впливу на споживача фірмового стилю й айдентики за допомогою дизайну та реклами.
Description: Продан І. Тотожність понять «айдентика» та «фірмовий стиль» у графічному дизайні / І. Продан // «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 22 січня 2019 року) – м. Переяслав-Хмельницький, 2019. – № 48. - С. [30-33].
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4079
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prodan 2019-1.pdf407.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.