Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСыч, Т. В.-
dc.contributor.authorSych, T. V.-
dc.date.accessioned2019-09-14T21:03:46Z-
dc.date.available2019-09-14T21:03:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4041-
dc.descriptionСыч Т.В. Предмет и функции методологи исследования проблем управления образованием / Т. В. Сыч // Вести Белорусского государственного педагогического университета. Серия 1 : Педагогика. Психология. Филология. – 2017 – № 2 (92) – С. 17-21uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы различные подходы к пониманию предмета и функций методологии научного исследования в зависимости от трактовки понятия методология исследования в современной научной мысли, рассмотрены особенности методологии исследования в социальной сфере, в частности в сфере управления образованием.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article analyzes various approaches to the understanding of the subject and functions of the methodology of scientific research depending on the interpretation of the concept of research methodology in modern scientific thought, the peculiarities of the research methodology in the social sphere, in particular in the field of management education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectнаукові дослідженняuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.titleПРЕДМЕТ И ФУНКЦИИ МЕТОДОЛОГИ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОБЛЕМ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЕМuk_UA
dc.title.alternativeTHE SUBJECT AND FUNCTIONS OF RESEARCH METHODOLOGY OF PROBLEMS IN EDUCATION MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Such2017.pdf339.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.