Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтравенко, О. В.-
dc.contributor.authorОтравенко, Е. В.-
dc.contributor.authorOtravenko, O.-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:40:21Z-
dc.date.available2019-09-12T13:40:21Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.issnУДК 378.016:796-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4038-
dc.descriptionОтравенко О. В. Здоров’язбережувальна компетентність як складова якісної професійної підготовки здобувачів вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 100-107.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів як складової якісної професійної підготовки в закладах вищої освіти. Метою статті є аналіз науково-методичної літератури з проблеми дослідження та визначення компонентів, показників й рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки. Для успішного вирішення завдань дослідження нами було визначено поняття «здоров’язбережувальна компетентність здобувачів вищої освіти» – як багатофакторна якість особистості, що інтегрує знання, уміння, навички, досвід та особистісні якості, які є дуже важливими чинниками для досягнення високих результатів у майбутній професійній діяльності; мотивів, ставлень та цінностей, що спрямовані на усвідомлення важливості здоров’я, здорового стилю життя для всієї життєдіяльності особистості, створення здоров’язберігаючого середовища та здоров’язберігаючої поведінки здобувачів в закладі вищої освіти й вдосконалення власного творчого потенціалу. На нашу думку, сутність здоров’язбережувальних технологій, що застосовуються на лекційних, практичних та самостійних заняттях, полягає в комплексній оцінці умов освіти і виховання, що дозволяють забезпечувати відмінний стан здоров’я молоді, дбати про високий рівень їхньої самореалізації, удосконалення навичок здорового стилю життя; ведення щоденників самоконтролю, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого-педагогічні, коригувальні, здоров’язбережувальні, рекреаційні заходи. Визначено компоненти структури здоров’язбережувальної компетентності здобувачів у закладах вищої освіти: когнітивний, аксіологічний та особистісно-діяльнісний. Всі компоненти взаємопов’язані. Слід підкреслити, що кожна конкретна ситуація вимагає певного підбору здібностей, якостей особистості, готовності майбутнього фахівця до здоров’язберігаючої діяльності. Як рівнів сформованості виділені: елементарний (низький), професійно-спрямований (середній), ціннісно-смисловий (високий). Визначено очікуваний результат від здоров’язбережувального навчання у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleЗдоров’язбережувальна компетентність як складова якісної професійної підготовки здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeЗдоровьесберегательная компетентность как составляющая качественной профессиональной подготовки соискателей высшего образованияuk_UA
dc.title.alternativeHealth Saving Competence as a Component of High Quality Vocational Training of Higher Education Applicantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Otravenko.pdf251.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.