Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельченко, А. О.-
dc.contributor.authorОмельченко, А. А.-
dc.contributor.authorOmelchenko, A.-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:31:41Z-
dc.date.available2019-09-12T13:31:41Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.issnУДК 796.412.2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4037-
dc.descriptionОмельченко А. О. Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років / А. О. Омельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 166-175.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості технічної предметної підготовки гімнасток. Тренування в художній гімнастиці відрізняються від інших видів спорту високою координаційною складністю, вищим рівнем спеціалізованості тренувальних засобів, а концепція управління тренувальними навантаженнями побудована на єдності навантаження та відновлення, на регулюванні функціонального стану спортсмена шляхом використання і чергування великих, середніх та малих навантажень. Актуальність полягає у тому, що в останні роки на світовій арені українські гімнастки найчастіше програють росіянкам при цьому маючи фізичні здібності, що не поступаються, а інколи і значно вище ніж у конкуренток. Одною з причин є недостатня координаційна підготовка спортсменок з предметом, яку треба починати вдосконалювати на перших етапах багатолітнього тренування. Виявлено, що в системі навчально-тренувального процесу особливу увагу приділено технічній підготовці з предметами, які відмінні один від одного, мають різну фактуру і властивостями. Як дієвий засіб пропонується застосування координаційної підготовки за допомогою гімнастичних предметів, як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток. З метою кращої підготовки спортсменок – гімнасток в ДЮСШ «Олімпійська надія» було проведено педагогічний експеримент. У ході експерименту було проведене початкове й кінцеве тестування при застосуванні запропонованої методики. З метою виявлення статистичних зрушень після використання запропонованих методик в експериментальній групі було проведено тестування фізичних здібностей до виконання запропонованої програми та після. Дітям було запропоновано декілька тестів: влучання м’ячем у ціль, виконання 10 кидків правою і лівою рукою кожного предмета (без втрат предмета), виконання танцювальної зв’язки з предметом, виконання гімнастичного ризику. На основі отриманих позитивних зрушень в показниках рівню розвитку координаційних здібностей запропоновані ефективні методичні підходи спортивного тренування гімнасток 8 – 10 років.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectспортuk_UA
dc.subjectтехнікаuk_UA
dc.subjectгімнастикаuk_UA
dc.subjectкоординаціяuk_UA
dc.subjectмайстерністьuk_UA
dc.titleМетодика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 роківuk_UA
dc.title.alternativeМетодика совершенствования координационной подготовки как действенного метода повышения технического мастерства гимнасток 8 – 10 летuk_UA
dc.title.alternativeMethods of Improving Coordination Training as an Effective Method of Improving the Technical Skills of Gymnasts 8 – 10 Yearsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omelchenko.pdf282.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.