Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4037
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Омельченко, А. О. | - |
dc.contributor.author | Омельченко, А. А. | - |
dc.contributor.author | Omelchenko, A. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T13:31:41Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T13:31:41Z | - |
dc.date.issued | 2019-05 | - |
dc.identifier.issn | УДК 796.412.2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4037 | - |
dc.description | Омельченко А. О. Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років / А. О. Омельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 166-175. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості технічної предметної підготовки гімнасток. Тренування в художній гімнастиці відрізняються від інших видів спорту високою координаційною складністю, вищим рівнем спеціалізованості тренувальних засобів, а концепція управління тренувальними навантаженнями побудована на єдності навантаження та відновлення, на регулюванні функціонального стану спортсмена шляхом використання і чергування великих, середніх та малих навантажень. Актуальність полягає у тому, що в останні роки на світовій арені українські гімнастки найчастіше програють росіянкам при цьому маючи фізичні здібності, що не поступаються, а інколи і значно вище ніж у конкуренток. Одною з причин є недостатня координаційна підготовка спортсменок з предметом, яку треба починати вдосконалювати на перших етапах багатолітнього тренування. Виявлено, що в системі навчально-тренувального процесу особливу увагу приділено технічній підготовці з предметами, які відмінні один від одного, мають різну фактуру і властивостями. Як дієвий засіб пропонується застосування координаційної підготовки за допомогою гімнастичних предметів, як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток. З метою кращої підготовки спортсменок – гімнасток в ДЮСШ «Олімпійська надія» було проведено педагогічний експеримент. У ході експерименту було проведене початкове й кінцеве тестування при застосуванні запропонованої методики. З метою виявлення статистичних зрушень після використання запропонованих методик в експериментальній групі було проведено тестування фізичних здібностей до виконання запропонованої програми та після. Дітям було запропоновано декілька тестів: влучання м’ячем у ціль, виконання 10 кидків правою і лівою рукою кожного предмета (без втрат предмета), виконання танцювальної зв’язки з предметом, виконання гімнастичного ризику. На основі отриманих позитивних зрушень в показниках рівню розвитку координаційних здібностей запропоновані ефективні методичні підходи спортивного тренування гімнасток 8 – 10 років. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.subject | гімнастика | uk_UA |
dc.subject | координація | uk_UA |
dc.subject | майстерність | uk_UA |
dc.title | Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років | uk_UA |
dc.title.alternative | Методика совершенствования координационной подготовки как действенного метода повышения технического мастерства гимнасток 8 – 10 лет | uk_UA |
dc.title.alternative | Methods of Improving Coordination Training as an Effective Method of Improving the Technical Skills of Gymnasts 8 – 10 Years | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Omelchenko.pdf | 282.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.