Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинова, Н. П.-
dc.contributor.authorМартынова, Н. П.-
dc.contributor.authorMartynova, N.-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:23:22Z-
dc.date.available2019-09-12T13:23:22Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.issnУДК 796.011.3:378-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4036-
dc.descriptionМартинова Н. П. Самостійні заняття в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти / Н. П. Мартинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 62-70.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто доцільність використання самостійних занять фізичними вправами студентами закладів вищої освіти як однієї з форм зменшення дефіциту рухової активності, що сприяє більш ефективному відновленню організму після стомлення, різнобічному фізичному розвитку, засвоєнню навчального матеріалу з фізичного виховання, підвищенню розумової й фізичної працездатності, самовихованню та вихованню кращих рис характеру, поліпшує здоров’я студентів, є засобом активного відпочинку. Визначено, що обов’язкові заняття з фізичного виховання в тому об’ємі і в тій формі, що використовуються на сучасному етапі, не спроможні вирішити усіх поставлених завдань. Одним із шляхів вирішенню цієї проблеми сприяють самостійні заняття студентів фізичними вправами протягом тижня. Доведено, що ефективність самостійних занять залежить від наявності знань та попереднього тренувального досвіду, отриманого під керівництвом викладача та від активності студентів, від їх усвідомленого ставлення до нововведень. Формами самостійних занять з фізичної культури є ранкова гігієнічна гімнастика, вправи впродовж навчального дня, самостійні тренувальні заняття. Найбільш доступними засобами самостійних занять є ходьба і біг, плавання, ходьба і біг на лижах, ритмічна гімнастика, атлетична гімнастика, спортивні та рухливі ігри, туристські походи, велосипедні прогулянки. Виділено пріоритетні завдання самостійних занять: розвиток рухових якостей і функціональних можливостей організму; фізичне вдосконалення; покращення статури й постави, підвищення обсягу м’язової та пониження обсягу жирової маси; формування умінь і навичок самостійної організації занять фізичними вправами; самоконтроль за динамікою показників фізичної підготовленості та функціонального стану організму студентів. Зроблено висновок про необхідність надання державної підтримки: впровадження різнобічних заходів пропаганди здорового способу життя, що сформують ціннісне ставлення студентів до здоров’я; забезпечення кадрового професіоналізму викладачів кафедр фізичного виховання; вдосконалення матеріально-технічної бази ЗВО сучасними та привабливими спортивними спорудами для самостійного користування (бігові та велосипедні доріжки, спортивні тренажери, майданчики для спортивних ігор тощо), які мають бути доступними та безпечними.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсамостійні заняттяuk_UA
dc.subjectфізичні вправиuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.titleСамостійні заняття в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeСамостоятельные занятия в системе физического воспитания студентов высших учебных заведенийuk_UA
dc.title.alternativeIndependent Сlasses in the System of Physical Education of Students of Higher Educational Institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynova.pdf245.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.