Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛивацький, О. В.-
dc.contributor.authorЛивацкий, А. В.-
dc.contributor.authorLyvatskyy, A.-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:04:10Z-
dc.date.available2019-09-12T13:04:10Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.issnУДК 373.5.016:796-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4035-
dc.descriptionЛивацький О. В. Методика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовки / О. В. Ливацький // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 5-14.uk_UA
dc.description.abstractУ статті основну увагу приділено висвітленню положень експериментальної методики виховання фізичних якостей здобувачів базової середньої освіти в умовах допрофільної підготовки на основі визначення теоретико-методичних засад, аналізу програмнонормативних документів та результатів констатувального дослідження. Метою нашої роботи є визначення положень експериментальної методики виховання фізичних якостей учнів основної школи в умовах допрофільної підготовки. У процесі дослідження було визначено, що для учнів основної школи найбільший інтерес мають заняття гімнастикою (для дівчат) та ігровими видами спорту (для хлопців). Тому першим положенням нашої експериментальної методики буде використання гендерного підходу у вихованні фізичних якостей підлітків. Зазначаємо, що величезний потенціал фізичного виховання полягає у тому, що воно впливає не тільки на рухову сферу людини, але на її духовні, моральні і соціальні якості. Оскільки у процесі фізичного виховання серед школярів спостерігаються значні відмінності за інтересами, здібностями, мотивами, знаннями, підготовленістю, то і фізичні вправи, які вони будуть виконувати, повинні відрізнятися. Враховуючи специфіку курсу допрофільної підготовки «Ритмічна гімнастика», завдання фізичного виховання поєднуються з естетичним. Щодо завдань фізичного виховання, то на перше місце виходять завдання, які спрямовані на формування знань функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання, набуття знань з обраного виду спорту, у даному випадку з гімнастики. Велике значення мають знання з організації здорового способу життя. Ці курси за вибором дають можливість не тільки визначитися зі спортивним напрямком профільного навчання, а й підвищити обсяг рухової активності як складової частини здорового способу життя, підвищити рівень здоров’я як основи для подальшого професійного самовизначення. Друга група завдань пов’язана з формуванням рухових умінь і навичок специфічних для ритмічної гімнастики, що розширює зміст варіативного розділу «Гімнастика», який є складовою частиною предмету фізичної культури. Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, розвиток фізичних якостей, специфічних для гімнастики, а саме: гнучкість, координація, спеціальна витривалість, сила, відчуття простору, рівновага.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдопрофільна підготовкаuk_UA
dc.subjectкурси за виборомuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.titleМетодика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeМетодика воспитания физических качеств учащихся основной школы в условиях допрофильной подготовкиuk_UA
dc.title.alternativeMethodology Training Physical Properties of Secondary School Pupils in to the Profile Preparationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyvatskyy.pdf250.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.